FASOLE MUNG ECOLOGICA 300GR
FASOLE MUNG ECOLOGICA 300GR
Fasolea mung este mai puțin cunoscută în occident, însă face parte din alimentația Ayurvedica din India de mii de ani. Datorită peptidelor înalt proteice, fasolea Mung este un aliat de nădejde al inimii, regularizând presiunea sangvină.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 17 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 17 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,34 lei.
FASOLE MUNG ECOLOGICA 300GR
Fasolea mung este mai puțin cunoscută în occident, însă face parte din alimentația Ayurvedica din India de mii de ani. Datorită peptidelor înalt proteice, fasolea Mung este un aliat de nădejde al inimii, regularizând presiunea sangvină.
Ingrediente: fosole Mung*
* din culturi certificate ecologic.
Conținut ridicat în vitaminele C, si E
Conține fier și potasiu.
Se consumă similar fasolei obisnuite, dar se fierbe mai repede și are un gust dulceag.
Se poate consuma și sub formă încolțită, mugurii din fasolea Mung sunt plini de minerale și enzime.”
Păstrare: într-un loc uscat și răcoros.
Rolul componentelor:
Fasolea Mung provine din China. Germenii acesteia conţin enzime care îmbunătăţesc digestia. Fasolea Mung este o plantă anuală care ajunge la o înălțime de 120 cm. De ce este sănătoasă? Pentru că are capacitatea de a elimina toxinele din organism și îmbunătățește funcționarea ficatului.
Fasolea Mung conţine proteine uşor de digerat. Are un conţinut ridicat de minerale şi este bogată în vitaminele A, C, E şi din complexul B.
În plus, fasolea Mung are capacitatea de a scădea nivelul de colesterol rău din sânge. De asemenea, cantitatea mare de antioxidanţi pe care acest de fasole o conţine previne apariţia bolilor de inimă.
Mugurii de fasole Mung sunt utilizaţi în special în China şi Vietnam. Se potrivesc şi în preparatele calde şi în cele reci.Fasolea Mung este folosită în dietele vegetariene deoarece are un conţinut bogat în proteine. În Orientul Extrem, aceasta este transformată în tăiţei, care după fierbere devin transparenţi.
Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie ”fără E-uri” dacă urmau să aibă loc în portofoliul Pronat.
În cei 9 ani de activitate, firma a schimbat de trei ori locația, iar a treia locație, mai mare, mai modernă și cu mai multe facilități, corespunde creșterii înregistrate precum și proiecțiilor viitoare care sunt în planul de dezvoltare al firmei, între care intensificarea activității de producție și ambalare.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online.