- La reducere!
- -8%
Crema de ochi anticearcan cu albastrele + Crema de ochi anti-rid cu patrunjel ZIAJA
Crema de ochi anticearcan cu albastrele 15 ml ZIAJA
Recomandat pentru îngrijirea de zi cu zi a zonei ochilor.
Crema de ochi antirid cu patrunjel 15 ml ZIAJA - Recomandat pentru îngrijirea de zi cu zi a zonei ochilor la fiecare vârstă.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 13 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 13 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,26 lei.
Crema de ochi anticearcan cu albastrele 15 ml ZIAJA
Recomandat pentru îngrijirea de zi cu zi a zonei ochilor.
Beneficii:
- Cremă ușoară cu un complex bogat de substanțe active.
- Reduce cercurile întunecate.
- Hidratează, tonifică și întărește ușor epiderma.
- Hrănește și consolidează pielea.
- Netezește ridurile fine.
- Poate fi utilizat de purtătorii de lentile de contact.
- Testat dermatologic și oftalmologic.
Mod de utilizare:
Aplicați local pe partea exterioară a fiecărui ochi, de preferință seara.
Întindeți de la colțul exterior al ochiului interior, folosind o mișcare blândă.
Evitați contactul direct cu sacul conjunctival.
Ingrediente:
- extract de flori de porumb
- provitamina B5 (D-pantenol)
- vitamina A.
- vitamina E.
Crema de ochi antirid cu patrunjel 15 ml ZIAJA - Recomandat pentru îngrijirea de zi cu zi a zonei ochilor la fiecare vârstă.
Beneficii:
- Cremă delicată cu formulă activă hrănitoare.
- Reduce ridurile fine și previne formarea acestora.
- Netezește, fermizează și hidratează epiderma.
- Luminează ușor pielea.
- Poate fi utilizat de purtătorii de lentile de contact.
- Testat dermatologic și oftalmologic.
Mod de utilizare:
Aplicați local pe partea exterioară a fiecărui ochi, de preferință seara.
Întindeți de la colțul exterior al ochiului, folosind o mișcare blândă.
Evitați contactul direct cu sacul conjunctival.
Ingrediente:
- ulei de frunze de pătrunjel
- provitamina B5 (D-pantenolul)
- vitamina A.
- vitamina E.
Rolul componentelor:
Plantă erbacee anuală, membră a familiei Asteraceae, subfamilia Liguliflorae, cu tulpina erectă, înaltă de 0,5-1 m, simplă sau ramificată, cu frunze alterne, liniare, adânc sectate, prevăzute cu peri mătăsoși, care le conferă o culoare alburie; florile grupate în antodii globuloase terminale, cu 7-12 flori marginale albastre, sterile, în formă de pâlnie, cele centrale mai mici.
În multe părţi ale globului, frumoasele albăstrele sunt astăzi considerate buruieni în culturi, şi astfel supuse erbicidării. Cu creșterea utilizării erbicidelor, albăstrelele au devenit din ce în ce mai rare în multe părți ale Europei. Există rapoarte care afirmă că, în Evul Mediu, albăstrelele constituiau o pacoste chiar pentru culturile din vremea aceea, nu doar din cauză că reduceau productivitatea dar și din cauză că toceau coasele şi secerile.
Albăstreaua egiptenilor antici era specia similară C. depressa, care nu este considerată ca indigenă în Egipt, ci sosită din vestul Asiei, probabil prin importul de grâne. S-a descoperit că în Egiptul antic reproducerea albăstrelelor datează încă de la jumătatea mileniului IV Î.Hr. (Epoca de Piatră spre Epoca Bronzului). Probabil datorită culorii similare cu a lotusului albastru şi a faptului că însoțea totdeauna culturile de cereale, planta a devenit un simbol al vieții şi fertilității, fiind cultivată și ca plantă de grădină, „portretizată” în fresce, și în design-urile de pe pereții și pardoselile caselor şi palatelor din perioada Amarna (1364–1347 Î.Hr.).
Din Dinastia a XVIII-a (din 1552 Î.Hr.) până în perioada greco-romană, artiştii epocii au utilizat florile de albăstrele pentru decorarea mormintelor. În mormântul lui Tut-ankh-Amun, Howard Carter (în 1922) a găsit coroane şi ghirlande de albăstrele, împreună cu petale de floare de lotus albastru pe cele trei sarcofage; plantele erau oferite decedaţilor pentru a-i însoţi pe calea lor şi pentru a le fi ajutor pentru reînviere. Exista credinţa că faraonii, la funeraliile lor, deveneau una cu Osiris, zeul fertilităţii şi ocrotitorul agriculturii, care după ce a fost ucis de fratele său Seth a devenit suveranul lumii de dincolo. Din lumea de dincolo el a fost reînviat continuu, acest fapt creând legătura dintre albăstrele, Osiris şi reînviere.
Denumirea cyanus provine din cuvântul latin care desemnează culoarea albastră, iar denumirea generică Centaurea provine de la centaurul Kiron.
În simbolismul Creştin, albăstrelele erau asociate cu Maria şi Iisus, fiind adesea reproduse în picturi ale Evului Mediu şi ale Renaşterii şi întâlnite în frescele creştine. Albăstreaua a fost de asemenea un simbol al sensibilităţii, fidelităţii şi al încrederii, sau prin contrast, un simbol al puterii şi măreţiei, aşa cum apare în tapiseria „Verdure” a Împăratului Carol al V-lea de Habsburg.
Inflorescențele de albăstrele conţin compuşi fenil-propanici (acid cafeic şi clorogenic), poliine, substanțe amare, pectine, tanin, antociani complexaţi cu fier, săruri minerale, glicozide, şi o antocianină albastră.
Toate părţile plantei sunt utilizate ca remediu tradiţional, pentru ameliorarea febrei, curăţarea sângelui, ca astringent, diuretic şi laxativ uşor, tonic amar, ca stimulent hepatic şi biliar şi pentru probleme menstruale sau leucoree, sau Candidoză vaginală (extern). Esenţa de flori de albăstrele este utilizată ca remediu pentru probleme ale ochilor, în special pentru inflamaţii şi conjunctivite şi în caz de oboseală a ochilor, în unele regiuni din Franţa numindu-se chiar „ochelari sparţi”. Planta este de asemenea utilă pentru tratarea problemelor scalpului.
Ziaja este un producător polonez de produse farmaceutice și cosmetice de înaltă calitate bazate pe ingrediente eficiente pentru îngrijirea tenului, corpului și părului. Compania a fost înființată în 1989 de doi farmaciști, Aleksandra și Zenon Ziaja.
Compania noastra a provenit din pasiune si dorinta de a face preparate terapeutice si cosmetice de ingrijire a pielii cu cele mai simple formule, bazate pe experienta farmaceutica si inspirate de climatul de coasta dur.
De la bun început urmăm reguli clare și simple și, mai presus de toate, onestitate față de Clienții și Partenerii noștri. Concentrarea noastră pe îmbunătățirea și dezvoltarea continuă ne face o companie orientată spre viitor și inovatoare.
Îngrijire facială, corporală, de păr și intimă – în fiecare dintre aceste categorii suntem în partea de sus a pieței cosmetice poloneze. Acest succes provine din munca grea și dăruire enormă, precum și din mare entuziasm și creativitate. Încercăm să ne bazăm pe potențialul Pomerania și rădăcinile poloneze cât mai mult posibil.
Am început cu cremă de ulei de măsline, care continuă să se vândă cu succes până în această zi.