- La reducere!
- -8%
Ziaja Baltic Home Spa - Gel - jeleu pentru baie, 260 ml Ziaja
Ziaja Baltic Home Spa - Gel - jeleu pentru baie, 260 ml Ziaja
Spuma de baie Ziaja Baltic Home Spa Fit Mango asigură momente de bunăstare și o binemeritată relaxare, după o zi grea.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 23 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 23 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,46 lei.
Ziaja Baltic Home Spa - Gel - jeleu pentru baie, 260 ml Ziaja
Spuma de baie Ziaja Baltic Home Spa Fit Mango asigură momente de bunăstare și o binemeritată relaxare, după o zi grea.
Caracteristici:
- hidratează și hrănește pielea
- oferă o senzație de confort și de liniște
- înmoaie pielea întregului corp
- miroase plăcut
Ingrediente:
produs vegan
Cum se utilizează:
Se adaugă în apa fierbinte și se spumează.
Ingrediente:
- cafeina,
- extract de smochina,
- siliciu si acid alginic,
- unt vegetal din nuci,
- glicosaminoglicani.
Rolul componentelor:
Nucul este un arbore foios ce poate ajunge până la 30m înălțime, cu o coroană globuloasă, frunze imparipenat compuse iar fructele sunt niște drupe globuloase, mari de 4-5cm, cu ănveliș cărnos, verde. În interiorul acesteia se găsește o sămânță mare, comestibilă. Nucul are o longevitate de 300-400 de ani. În scop terapuetic se folosesc frunzele (Juglandis folium), pericarpul fructelor (Juglandis pericarpium)și fructele (Juglandis fructus).
Datorită conţinutului biochimic foarte diversificat, există multiple proprietăţi terapeutice. Frunzele și pericarpul sunt bogate în taninuri, ulei volatil, naftachinone, flavonoide și sunt indicate pentru efectele lor hipoglicemiante, depurative, hemostatice, antidiareice, astringente, antiinflamatoare, cicatrizante, emoliente și antimicotice. Fructele sunt extrem de bogate în acizi graşi monosaturaţi (aprox. 72%), precum este acidul oleic şi o excelentă sursă de acizi graşi esenţiali de omega 3 ca acidul linoreic, acidul alfa linoreic(ALA) şi acidele arachidonice. Introducerea regulată în meniu a nucilor ajută la reducerea colesterolului negativ şi la creşterea nivelului de colesterol pozitiv, benefic pentru organism.
Legendele antice povestesc cu mare admiraţie despre zeiţa Artemis Coryatis, iubită de Zeus şi transformată într-un nuc cu roade bogate, datorită clarviziunii ei magice. Originea nu¬cului pare a se pierde în negura timpului şi se crede că a fost prezent înaintea perioadei gla¬ciare, după care a rezistat doar în câteva zone. Există (ca peste tot, şi la fiecare legendă) opinii că patria lui adevărată ar fi Iranul şi de acolo ar fi plecat în Asia Mică, Caucaz, Asia Cen¬trală –unde se întâlneşte şi astăzi în stare sălbatică. În India, nucul se pomeneş¬te încă din sec. I î. Hr, în ma¬nu¬scrisele sanscrite, iar în China, nucul se cultiva cu 140-150 ani înaintea erei creştine. În cultura noastră, nucul era sădit pe lângă casă cu ocazia unui eveniment special, cum ar fi venirea pe lume a unui copil. Cu toţii ştim că nucile se dă¬ruiesc colindătorilor de Cră¬ciun, de Anul Nou şi Bobotează, iar pe vremuri, se înveleau în hârtii colorate şi se agăţau în bradul de Crăciun, în locul globuleţelor (mai ales în casele copiilor nevoiaşi).
Ziaja este un producător polonez de produse farmaceutice și cosmetice de înaltă calitate bazate pe ingrediente eficiente pentru îngrijirea tenului, corpului și părului. Compania a fost înființată în 1989 de doi farmaciști, Aleksandra și Zenon Ziaja.
Compania noastra a provenit din pasiune si dorinta de a face preparate terapeutice si cosmetice de ingrijire a pielii cu cele mai simple formule, bazate pe experienta farmaceutica si inspirate de climatul de coasta dur.
De la bun început urmăm reguli clare și simple și, mai presus de toate, onestitate față de Clienții și Partenerii noștri. Concentrarea noastră pe îmbunătățirea și dezvoltarea continuă ne face o companie orientată spre viitor și inovatoare.
Îngrijire facială, corporală, de păr și intimă – în fiecare dintre aceste categorii suntem în partea de sus a pieței cosmetice poloneze. Acest succes provine din munca grea și dăruire enormă, precum și din mare entuziasm și creativitate. Încercăm să ne bazăm pe potențialul Pomerania și rădăcinile poloneze cât mai mult posibil.
Am început cu cremă de ulei de măsline, care continuă să se vândă cu succes până în această zi.