SUC GRAVIOLA 250ML
SUC GRAVIOLA 250ML
Gust revigorant, plăcut și ușor acru.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 31 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 31 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,62 lei.
SUC GRAVIOLA 250ML
Produs Vegan!
Ingrediente: 100% suc de graviola* (Annona muricata), din fructe coapte
*din culturi certificate ecologic
Fără conservanți
Doar din fructe coapte
Gust revigorant, plăcut și ușor acru
Îmbuteliat în Germania
Mod de administrare: câte 20ml de suc pur de 2-3 ori pe zi sau adăugat în smoothie-uri.
Valori nutriționale medii /100ml:
Valoare energetică: 139kj/33kcal
Grăsimi: 0,2 g
-din care acizi grași saturați: <0,1 g
Carbohidrați: 8,5 g
-din care zaharuri**: 7,0 g
Proteine: 0,5 g
Sare**: <0,1 g
** conține în mod natural sodiu
A se agita bine înainte de utilizare!
Păstrare: Într-un loc uscat și răcoros. După deschidere se păstrează la rece și bine sigilat, se consumă în termen de 2 zile.
Rolul componentelor:
Graviola (Annoa Muricata) este un fruct verde, în formă de inimă, ce se găsește în zona amazoniană și Asia de Sud-Est. Are o istorie îndelungată de întrebuințare în medicina tradițională, fiind recunoscut pentru capcitatea sa de a stimula imunitatea și de a proteja organismul de stresul oxidativ.
Graviola conține 82 de compuși activi, Acetogenine, care susțin sănătatea organismului în cazul infecțiilor grave, a virozelor sau în cazul valorilor glicemice anormale.
Multe dintre beneficiile graviolei se datoreză capacității sale de a proteja organismul de stresul oxidativ. Fitonutrienții care se găsesc în Graviola, incluzând alcaloizi, saponine, terpenoide, flavonoide, cumarine, lactone, antracinone, tanini, glicozide cardiace, fenoli și fitosteroli contribuie la menținerea sănătății generale a organismului și pot preveni apariția anumitor boli.
Extractul de fructe de graviola combate acțiunea radicalilor liberi din corp prin prevenirea formării acestora și eliminarea lor. Astfel, poate să prevină apariția bolilor cronice precum bolile de inimă sau neurodegenerative.
Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie ”fără E-uri” dacă urmau să aibă loc în portofoliul Pronat.
În cei 9 ani de activitate, firma a schimbat de trei ori locația, iar a treia locație, mai mare, mai modernă și cu mai multe facilități, corespunde creșterii înregistrate precum și proiecțiilor viitoare care sunt în planul de dezvoltare al firmei, între care intensificarea activității de producție și ambalare.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online.