DROPSURI ECO GHIMBIR & MANGO 75GR
DROPSURI ECO GHIMBIR & MANGO 75GR
Răcoritoare și fortifiante, cu gustul ușor picant al ghimbirului.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 11 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 11 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,22 lei.
DROPSURI ECO GHIMBIR & MANGO 75GR
Răcoritoare și fortifiante, cu gustul ușor picant al ghimbirului.
Produs vegan.
Ingrediente: sirop de glucoză*, zahăr*, acidifiant: acid citric, extract de ghimbir* (0,85%), suc concentrat din mango* (0,26%), arome naturale, colorant alimentar: extract de curcuma*, aromă naturală de ghimbir cu alte arome, aromă naturală de portocale.
*din culturi certificate ecologic
Valori nutriționale medii: / 100 g 5 g (1 drops) CR** (5 g)
Valoare energetică: 1634 kJ/ 384 kcal 82 kJ/ 19 kcal <1%
Grăsimi <0,1 g <0,01 g <1%
-din care acizi grași saturați: <0,1 g <0,01 g <1%
Carbohidrați: 95 g 4,8 g <1%
-din care zaharuri: 69 g 3,5 g 4%
Fibre: <0,1 g <0,01 g
Proteine: <0,1 g <0,01 g
Sare: <0,1 g <0,01 g <1%
** Consum de referință pentru un adult (8400kJ/ 2000 kcal)
A se consuma de preferință înainte de data inscripționată pe ambalaj.
Rolul componentelor:
Ghimbirul este o specie originară din Asia tropicală; perenă, cu rizom cărnos, ramificat ca o mână cu degete, cu tulpini aeriene ierboase ce se reînnoiesc anual, unele fiind înalte cu frunze, altele scurte, reproducătoare, purtând florile.Denumirea provine de la grecescul zingiber, cuvânt de origine sanscrită.Plantă medicinală cunoscută din vechime, ghimbirul a fost utilizat ca remediu în medicina tradiţională chineză şi indiană de mai bine de 2500 de ani. În medicina Ayurvedică a fost folosit ca remediu natural carminativ, anti-colitic, pentru stimularea digestiei, pentru hemoroizi, boli cronice ale pielii, obezitate şi sângerări anormale după naştere. În Medicina Tradiţională Chineză a fost şi este recomandat în balonare, tuse, vomă, diaree şi reumatism.În Europa ghimbirul a fost menţionat în secolul I de către medicul grec Dioscorides, pentru proprietăţile sale digestive, pentru stimularea intestinală şi ca util pentru stomac. Din jurul anilor 1100 a fost utilizat în toate ţările europene. În lucrările medicale europene vechi, scrise de Harpestreng cca.1200, Lonicerus 1564, Matthiolus 1626, Bentley şi Trimen 1880, ghimbirul este descris ca util pentru stimularea apetitului şi a digestiei, pentru intestin şi pentru infecţii bucale şi gingivale. Monografiile ghimbirului au fost şi încă sunt parte din majoritatea farmacopeelor europene şi non-europene [Imbesi 1964; Farmacopeea Republicii Populare Chineze 2005; Farmacopeea Ayurvedică Indiană; Farmacopeea Indiană 2007] şi bineînţeles din Farmacopeea Europeană 7. Farmacopeea Chineză recomandă ghimbirul în senzaţii de rece, vomă şi diaree însoţite de extremităţi reci şi puls slab; pentru dispnee şi tuse cu expectoraţie abundentă.Rădăcina de ghimbir conţine ulei esenţial cu peste 100 de compuşi identificaţi, în principal compuşi terpenoidici. Principiile responsabile de gustul picant, sau constituenţii non-volatili, ai ghimbirului, sunt considerate responsabile pentru proprietăţile aromatice ale acestuia, şi pentru activitatea farmacologică. Printre acestea: gingerolii, shagaolii, gingerdione, paradol, vallinoide, galanali A şi B, şi zingerona. Alţi compuşi ai ghimbirului constau în carbohidraţi, grăsimi, minerale, oleorezine, vitamine, ceruri, enzime proteolitice. Rizomul de ghimbir conţine venilil-cetone pungente, incluzând (6)-gingerol şi (6)-paradol, pentru acestea raportându-se activitate puternic antiinflamatoare precum şi proprietăţi antitumorale.Pe lângă aceste proprietăţi bine cunoscute, datorită cărora găsim ghimbirul individual sau în combinaţii în produsele naturiste de la noi, acesta mai posedă proprietăţi antiemetice, antinociceptive, antitusive (siropuri de tuse), antioxidante, cardiotonice, imunomodulatoare şi chiar hipocolesterolemiante. Ghimbirul, fiind un agent termogenic, poate fi considerat ca agent funcţional pentru restaurarea unei balanţe energetice pozitive, şi ca urmare poate fi util în terapia naturistă a obezităţii.
Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie ”fără E-uri” dacă urmau să aibă loc în portofoliul Pronat.
În cei 9 ani de activitate, firma a schimbat de trei ori locația, iar a treia locație, mai mare, mai modernă și cu mai multe facilități, corespunde creșterii înregistrate precum și proiecțiilor viitoare care sunt în planul de dezvoltare al firmei, între care intensificarea activității de producție și ambalare.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online.