ALUNE PADURE INVELITE CIOCOLATA, LAPTE SI SCORTISOARA 100GR
ALUNE PADURE INVELITE CIOCOLATA, lAPTE SI SCORTISOARA 100GR
Alunele de pădure sunt considerate a fi o sursă de energie, având o valoare calorică și nutritivă foarte apropiată de cea a cărnii.
Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 14 puncte de loialitate. Cosul tau va totaliza 14 puncte care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,28 lei.
ALUNE PADURE INVELITE CIOCOLATA, lAPTE SI SCORTISOARA 100GR
Alunele de pădure sunt considerate a fi o sursă de energie, având o valoare calorică și nutritivă foarte apropiată de cea a cărnii.
Ingrediente: ciocolată cu lapte 78% (zahăr, lapte praf, masă de cacao, unt de cacao, emulgator: lecitină de soia, aromă de vanilie natirală), alune de pădure 16%, zahăr, sirop de glucoză, gumă arabică, ulei de floarea soarelui, miere 0,01%, scorţişoară (0,01%).
Valori nutriționale medii pentru 100g1:
Energie: 2205kJ/ 528kcal
Grăsimi: 30,3 g
-din care acizi grași saturați: 13,7 g
Carbohidrați: 54,5 g
-din care zaharuri: 52,2 g
Proteine: 3,5 g
Fibre: 7,1 g
Sare: 0,22 g
Aceste valori depind de fluctuațiile naturale ale calității materiei prime.
Imaginea de pe etichetă are titlu informativ.
Conținut: 100g
Produs în: Olanda
Păstrare: într-un loc uscat și răcoros.
Rolul componentelor:
În China antică, arborele de scorțișoară era văzut drept pomul vieții, oricine gusta din fructele sale fiind dăruit cu nemurire și fericire eternă. Legenda spune că focul prin care pasărea Phoenix moare și apoi renaște este întreținut de mirodenii precum scortișoara. Egiptenii din antichitate foloseau scorțișoara în cosmetică și ca ingredient pentru îmbălsămarea celor morți.Scorțișoara era utilizată, totodată, în ceremoniile religioase, iar în Mexic, nordul Africii și Arabia era o mirodenie obisnuită pentru mâncare și un ingredient apreciat al ceaiului și cafelei. În Persia și apoi în Europa , scorțișoara era considerată a fi un puternic afrodisiac. Încă din Evul Mediu , scortișoara era considerată drept un stimulent al apetitului și digestiei. Într-adevăr, scorțișoara, asemeni altor mirodenii, este recunoscută pentru ușurarea digestiei și a fost folosită în scopuri medicale pentru tratarea problemelor gastrointestinale, inclusiv senzația de greață , vomitatul și diareea.
Scorțișoara este un arbore tropical din familia dafinului și atinge înălțimi de 6-7 m în sălbăticie. Are frunze ovale, adânc striate, de culoare verde-închisă pe partea superioara și verde deschis pe cea inferioară. Scoarța este netedă și gălbuie. Atât scoarța cât și frunzele sunt puternic aromate. Florile sunt mici, de culoare albă-gălbuie și cu un miros dezagreabil. Fructele sunt de culoare purpurie închisă. Partea exterioară a scoarței, miezul ei și partea interioară sunt decojite. Apoi este lăsată să se usuce complet, ceea ce face ca bucățile de scorțișoară să se curbeze ca o foiță de țigară răsucită (pe verticala fâșiilor). Câteva astfel de scoarțe sunt rulate una în alta pentru a obține un produs compact, care este tăiat apoi în lungimi uniforme și sortat conform grosimii, aromei și a culorii.
În scop fitoterapeutic, scorțișoara are efect antipiretic, antiseptic, astringent, carminativ, diaforetic, fungicid, stomahic, tonic, expectorant, antiinflamator. Toate aceste proprietăți sunt oferite de uleiul de scorțișoară care este bogat în borneol, eugenol, mircen, 1,8-cineol.
Cercetările recente au scos la iveală faptul că scorțișoara are proprietăți antioxidante și antibacteriene, și reduce factorii de risc asociați cu bolile cardiovasculare și două tipuri de diabet.
În Europa , scorțișoara este de multă vreme un ingredient favorit în bucătarie , fiind utilizată mai ales pentru budinci, plăcinte, prăjituri, checuri sau gogoși. Ea își pune în valoare aroma în ceaiuri, ciocolată caldă ori cafea. Se utilizează sub formă de pulbere.
Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie ”fără E-uri” dacă urmau să aibă loc în portofoliul Pronat.
În cei 9 ani de activitate, firma a schimbat de trei ori locația, iar a treia locație, mai mare, mai modernă și cu mai multe facilități, corespunde creșterii înregistrate precum și proiecțiilor viitoare care sunt în planul de dezvoltare al firmei, între care intensificarea activității de producție și ambalare.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online.