Linte Verde 500g SanoVita, 

Linte Verde 500g SanoVita

Lintea verde are un gust de piper care este cu atat mai puternic cu cat

Linte Verde 500g SanoVita

Linte Verde 500g SanoVita
Lintea verde are un gust de piper care este cu atat mai puternic cu cat nuanta de verde a semintelor de linte este mai intensa. Are un timp de fierbere mai mare decat al celorlalte sortimente, insa boabele nu se sfarama, isi pastreaza forma rotunda, motiv pentru care  linta verde se potriveste foarte bine mai ales in salate sau in ciorbe.  
3608
10,05 lei

Prin cumpararea acestui produs se acorda pana la 1 punct de loialitate. Cosul tau va totaliza 1 punct care poate/pot fi schimbat(e) intr-un cupon de 0,20 lei.


Citește Recenziile
 
Linte Verde 500g SanoVita
Lintea verde are un gust de piper care este cu atat mai puternic cu cat nuanta de verde a semintelor de linte este mai intensa. Are un timp de fierbere de aproximtiv 45 de minute, mai mare decat al celorlalte sortimente, insa boabele nu se sfarama, isi pastreaza forma rotunda, motiv pentru care  linta verde se potriveste foarte bine mai ales in salate sau in ciorbe. Asociata cu orez, ofera organismului tau proteine complete.
Beneficii:
-Acidul folic, magneziul si fibrele din compozitia lintei ajuta la reucerea riscului de afectiuni cardiovasculare. Un important studiu efectuat pe parcursul a 25 de ani, in cadrul caruia au fost urmariti 16.000 de subiecti de varsta mijlocie din diferite zone ale lumii a relevat un aspect absolut spectaculos: un consum mare de leguminoase cu continut de acid folic, fibre si magneziu reduce riscul de imbolnavire  de afectiuni cardiovasculare cu 82%.
-Ca majoritatea legumelor, lintea este foarte bogata in fibre solubile si insolubile care sprijina tranzitul intestinal, stimuleaza digestia si combat constipatia. De aici pornesc o multitudine de alte beneficii asupra sistemului circulator sau pielii, pentru ca o digestie buna reprezinta primul pas catre o sanatate infloritoare.
-Prin continutul de fibre (mai ales cele solubile), lintea ajuta organismul sa isi stabilizeze nivelul de zahar din sange, asadar este minunata, consumata cu moderatie, in alimentatia persoanelor care sufera de diabet.
-Pe langa faptul ca nu contine deloc colesterol si o doza extrem de scazuta de grasimi, lintea ajuta la scaderea colesterolului rau.
-Lintea reprezinta, alaturi de soia, o bogata sursa de proteine vegetale, importante pentru cei care au adoptat alimentatia vegetariana sau pentru persoanele care tin post. Sper deosebire de proteinele din carne, cele din soia sunt mai sanatoase, intrucat nu vin insotite de grasimi si colesterol. O cana de linte gatita asigura o treime din necesarul zilnic de proteine al unei persoane.
-Lintea contine fier (37% din doza zilnica recomandata), element care, alaturi de proteinele de care discutam mai devreme, are rolul de a creste nivelul de energie din organism. Tot la energizare contribuie si carbohidratii cu eliberare lenta din compozitia legumei. Din acest motiv boabele de linte rosie sau verde sunt recomandate in dieta copiilor sau sportivilor, putand imbunatati atat performantele, cat si starea de bine generala.
-Tot datorita continutului de fier, lintea este recomandata personelor care sufera de anemie, copiilor in crestere, bolnavilor in convalescenta sau femeilor aflate la menstruatie.
-Fibrele care sprijina digestia si numarul mic de calorii recomanda lintea ca un bun aliment pentru persoanele care doresc sa isi mentina o silueta supla sau chiar sa scape de kilogramele in plus. Consumand linte la o masa te asiguri ca nu iti va mai fi foame multa vreme, pentru ca ea mentine pe termen lung starea de satietate.
-Datorita continutul sau de acid folic, lintea este recomandata in alimentatia femeilor gravide, mai ales in primele luni de sarcina.  In alimentatia bebelusului tau o poti introduce de la varsta de 8-10 luni, in preparate de tip supe creme, piureuri sau pateuri vegetale. Pentru ele vei folosi linte rosie, care se paseaza cel mai fin si are consistenta cea mai cremoasa.
Administrare:
Spre deosebire de fasole, lintea nu este necesar sa fie tinuta in apa inainte de preparare pentru a-i reduce timpul de fierbere, insa, in cazul in care folosesti un sortiment de linte cu consistenta mai ferma, cum este lintea verde si daca vrei sa preintampini usorul efect de balonare pe care il poate da acest aliment, ideal ar fi sa o lasi peste noapte in apa rece, inainte de a o gati. Cantitatea de lichid trebuie sa fie de  trei ori mai mare decat cea de boabe pentru ca ele se vor umfla absorbind apa.
Nu uita sa o alegi, sa o speli bine in mai multe ape inainte de a o gati si sa adaptezi timpul de fierbere la tipul de linte folosit. Pentru a usura procesul de digestie, fierbe lintea la foc mic si nu o adauga in cratita cu apa de la inceput, ci numai in clipa in care lichidul a dat in clocot.
Rolul componentelor:
Lintea se bucura de mare succes la curtea faraonilor egipteni, după cum indică frescele din epoca domniei lui Ramses al II-lea. Nici asirienii nu erau străini de cultivarea lintei. Se pare că lintea era cultivată chiar în vestitele grădini suspendate ale Babilonului, în secolul al VIII-lea î.H. Treptat, culturile de linte s-au răspândit în Grecia antică, însă aici lintea era văzută ca alimentul săracilor. De altfel, despre noii îmbogăţiţi ai vremii se spunea, ironic, că lintea nu mai era pe gustul lor... De-a lungul timpului, lintea a devenit un aliment de bază.
Lintea este o sursă importantă de antioxidanţi, compuşii care apără celulele organismului de acţiunea nocivă a radicalilor liberi, răspunzători de apariţia afecţiunilor cardiovasculare, a anumitor tipuri de cancer şi a altor boli asociate îmbătrânirii.
La fel ca toate leguminoasele, lintea este bogată atât în fibre solubile, cât mai ales în fibre insolubile. Fibrele solubile pot contribui la prevenirea bolilor cardiovasculare, prin acţiunea de normalizare a nivelului de colesterol din sânge. Tot fibrele solubile pot ajuta la un control mai bun al diabetului de tip 2, prin încetinirea asimilării glucozei din alimente. La rândul lor, fibrele insolubile sunt eficiente în combaterea constipaţiei, prin uşurarea tranzitului intestinal.
Lintea este o sursă excelentă de minerale, dintre care se disting fosforul, fierul, zincul şi magneziul. Fosforul joacă un rol vital în menţinerea sănătăţii oaselor şi a dinţilor. În plus, fosforul contribuie la dezvoltarea şi regenerarea ţesuturilor şi la stabilizarea pH-ului sangvin. La rândul său, fierul este esenţial pentru transportul oxigenului în organism şi pentru formarea globulelor roşii în sânge. Zincul intră în reacţiile imunitare şi accelerează cicatrizarea rănilor. Magneziul intră în acţiunile enzimatice şi întăreşte sistemul imunitar.
Alături de minerale, lintea se mai remarcă şi prin conţinutul important de vitamine, în special de vitamine din grupul B (B1, B2, B3, B5, B6 si B9). Dintre acestea, vitamina B9, cunoscută şi sub numele de acid folic, joacă un rol major în producerea materialului genetic de tip ADN şi ARN, în buna funcţionare a sistemului nervos şi a sistemului imunitar. Acidul folic este indispensabil femeilor însărcinate, pentru că ajută la dezvoltarea sănătoasă a fătului.
Verde, roşie, brună, blondă, mare, medie sau mică, lintea se găseşte în diverse sortimente. Avantajul lintei faţă de majoritatea leguminoaselor este că, fiind mai mică, necesită un timp mai redus de pregătire (între 20 şi 30 de minute).
Cele mai indicate sortimente de linte pentru alimentaţie sunt lintea verde şi cea roşie, care îşi păstrează cel mai bine forma şi proprietăţile în urma fierberii. Cu un gust fin, asemănător celui de nucă, lintea verde este cea mai răspândită varietate de linte. În schimb, lintea roşie este cel mai rar sortiment.
Stoc
In Stoc Magazin - Livrare in 1-2 zile lucratoare
Cantitate
500 g
Forma de prezentare
Punga
99 Produse
Info
*Nota: Plantilia.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conține inadvertențe. Pozele prezentate pe site au un caracter informativ și nu creează obligații contractuale. Unele specificații sau prețul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Toate promoțiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

IMPORTANT: Intotdeauna cititi cu atentie descrierea, eticheta si ambalajul produsului inainte de a-l utiliza! Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ si nu substituie sfaturile sau prescriptiile medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat. Nu trebuie sa folositi informatiile prezente in aceste pagini cu rolul de a diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau boala sau de a inlocui medicamentele si tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat. Aveti obligatia sa cititi cu atentie tot prospectul. Efectele produselor variaza de la persoana la persoana in functie de stilul de viata, metabolism, varsta, stare de sanatate, etc Daca aveti sau credeti ca aveti afectiuni medicale sau suferiti vreo boala, adresati-va de urgenta medicului dumneavoastra.

Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:

Ai folosit acest produs?
Nu au fost găsite recenzii

8 alte produse in aceeasi categorie:

Produs adăugat la wishlist
Produs adaugat la lista de comparare

Respectarea drepturilor clienților și protejarea datelor cu caracter personal reprezintă un angajament important pentru plantilia.ro. Vom depune toate eforturile necesare pentru a prelucra datele tale în siguranță. Fii la curent cu regulile pe care le aplicăm și parcurge: Termeni și CondițiiPolitica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și Politica de utilizare cookie-uri.